Praca zdalna z MagikINFO
Praca zdalna z MagikINFO

W dobie panującej epidemii, wielu pracodawców zdecydowało się na zmianę systemu pracy osób zatrudnionych do trybu home office.
W naszej firmie 90% pracowników pracuje z domu, dlatego pozostajemy do Państwa dyspozycji jak dotychczas.

Slider

W firmie MagikINFO system zdalnej pracy stosowany jest z powodzeniem od wielu lat, dlatego chcemy się z Państwem podzielić swoim doświadczeniem w tym zakresie. Praca zdalna ma niewątpliwie wiele zalet, wiąże się jednak z kilkoma wyzwaniami.

Pierwszym wyzwaniem jest organizacja stanowiska pracy. MagikAUDIT umożliwia zdalne stwierdzenie jakie mamy programy na stacji, w jakich są wersjach i na jakim sprzęcie użytkownik pracuje. Pomoże ze zdalną konfiguracją oraz instalacją potrzebnych programów. Aby pomóc pracownikowi można wykorzystać zdalny pulpit lub inne narzędzia zdalnego zarządzania nie przeszkadzające w pracy (linia poleceń, dostęp do plików zdalnego komputera, zautomatyzowane instalacje programów, podgląd ekranu).
Jeżeli komputery w trybie home office są połączone za pomocą VPN-a, to działamy jak dotychczas. Jeżeli nie ma VPN-a, sytuację rozwiązujemy za pomocą dodatkowego serwera FTP lub serwera TCP/IP.

Następną kwestią jest zabezpieczenie stanowiska. Osoba wykonująca swoje obowiązki służbowe z innego miejsca niż biuro jest narażona na wiele “rozpraszaczy”. MagikMONITOR nie tylko da nam obraz tego co użytkownik robi na komputerze (jak długo używa konkretnych aplikacji, na jakie strony wchodzi, jakie operacje wykonuje na dyskach zewnętrznych itd.), ale umożliwi również blokowanie niepożądanych stron internetowych, aplikacji oraz pendrive. Warto zwrócić uwagę na fakt, że agent monitoringu blokuje wybrane strony niezależnie od sieci, w której znajduje się komputer (np. w domu).

Ze względu na brak bezpośrednich kontaktów systematyzacja komunikacji nabiera jeszcze większego znaczenia. Helpdesk pełni rolę medium, które normalizuje zlecanie zadań w całej organizacji i upraszcza rozliczalność. Przypominamy, że serwisantem nie musi być tylko informatyk, ale księgowa czy właściwie każdy w organizacji, do którego zwracamy się z prośbą o wykonanie jakiegoś zadania.

Potrzebujesz szybko wybrać odpowiednie narzędzie, ale musisz go najpierw przetestować i sprawdzić? Niezwłocznie skontaktuj się z nami. Nasz technik pomoże ci z instalacją, konfiguracją i wspólnie uzgodnicie jak najszybciej osiągnąć potrzebny rezultat.

Wszystkich chętnych zapraszamy również na nasze Webinarium.

Planowane szkolenia oraz warsztaty odbędą się zgodnie z terminarzem. Jeżeli sytuacja na to nie zezwoli, to odbędą się w trybie on-line.

Stwórzmy wspólnie bezpieczne i wygodne stanowiska pracy!

Zespół MagikINFO