Jak działa system MagikINFO

Podívejte se na hlavní funkce systému MagikINFO napříč všemi moduly. Propojení evidence, monitoringu a helpdesku přináší mnoho výhod navíc. Získáte tak komplexní systém, který Vám poskytne vždy aktuální přehled a k tomu spoustu užitečných nástrojů.

Jak działa system MagikINFO

Dowiedz się jak działa system MagikINFO jako całość. Połączenie ewidencji, monitoringu oraz helpdesku przynosi wiele dodatkowych korzyści. Uzyskasz kompleksowy system, który dostarczy zawsze aktualne dane oraz usprawni zarządzanie.

Image is not available
Slider

Zainstaluj agenty na komputerach

Agenty można zainstalować na kilka sposobów, np. na ekranie Centrum Sterowania Siecią lub za pomocą polityki GPO w środowisku domeny AD. Agenty zbierają na komputerach informacje o zainstalowanym oprogramowaniu, konfiguracji sprzętowej oraz aktywności użytkownika. Nie musisz się obawiać tego, że ich praca pogorszy wydajność komputera. Obciążenie stacji przez agenta jest niemalże zerowe.


Uzyskaj szczegółowe informacje o komputerach w 3 minuty

Po imporcie wyników do bazy otrzymasz informacje o wielu aspektach Twojej sieci. Na przykład dowiesz się z jakim kluczem zainstalowano system operacyjny, ile wykryto instalacji MS Office, gdzie dysk zapchany jest nielegalną muzyką lub filmami, które komputery trzeba wymienić na nowe i wiiele innych. Zestawienia są przygotowane w formie tabelarycznej lub graficznej. Wystarczy znaleźć raport, który potrzebujemy i można go wyeksportować, lub wydrukować.


Wydrukuj protokoły przekazania

Integralną częścią każdego audytu jest wydrukowanie dla każdego pracownika protokołu przekazania, w którym zawarte są informacje o posiadanym komputerze, telefonie, czy innym firmowym sprzęcie. Przeniesiesz tym samym odpowiedzialność na użytkownika i podniesiesz jego świadomość, że wykorzystuje majątek firmy. Aplikacja posiada wbudowany designer raportów, za pomocą którego możesz dostosować raporty do firmowych standardów.


Sprawdź jak wykorzystywane są aplikacje oraz internet

Sprawdź czy drogie programy zainstalowane na komputerach są faktycznie wykorzystywane przez użytkowników. Na podstawie tych danych optymalizuj zakupy nowych licencji. Na bieżąco możesz analizować efektywność pracy użytkowników kontrolując aplikacje oraz odwiedzane strony internetowe. Dowiesz się również, czy komputer użytkownika jest wystarczająco wydajny.


Znajdź użytkowników, którzy stanowią zagrożenie

Zminimalizuj zagrożenie dla komputerów blokując niepożądane aplikacje oraz niebezpieczne strony internetowe. Blokując serwis www.onet.pl blokujesz nie tylko tą konkretną stronę ale również ich pocztę na protokołach pop3, imap i smtp. Zadbaj także o bezpieczeństwo firmowych danych autoryzując tylko wybrane pendrive'y oraz monitoruj przenoszone pliki.


Optymalizuj koszty wydruku

Zbieraj informacje o tym, jakie dokumenty są drukowane, na których drukarkach, jaki był format i rodzaj wydruku. Porównaj dane niezależnie od marki drukarki oraz tego, czy to jest drukarka lokalna czy sieciowa. Zoptymalizuj koszty ustawiając odpowiednie drukarki wybranym pracownikom.


Instaluj, kopiuj, kasuj zdalnie i zbiorczo

Za pomocą modułu Zdalnej Dystrybucji zdefiniujesz działania, które zostaną wykonane w zaplanowanym przedziale czasu na wybranych komputerach. Na stacjach możesz (dez-)instalować, aktualizować wybrane aplikacje, kopiować i kasować pliki lub katalogi, uruchamiać skrypty. O przebiegu poszczególnych działań jesteś informowany na bieżąco. Nie ma znaczenia czy docelowe komputery są włączone, nie ważne w jakiej sieci się znajdują, zaplanowane operacje zostaną wykonane kiedy będzie to możliwe.


Utrzymuj zawsze aktualne informacje o stanie majątku

Prowadź ewidencję majątku tak, aby w każdym momencie było wiadomo, gdzie znajduje się dana pozycja, do kogo jest przypisana, czy jest w naprawie i na kiedy zaplanowano następny przegląd. Wszelkie ruchy majątku są zapisywane w bazie danych i tym samym tworzony jest rejestr cyklu życia majątku. Za pomocą kilku kliknięć otrzymasz listę majątku użytkownika oraz wydrukujesz protokół przekazania.


Zapanuj nad sytuacją z każdego miejsca

Wszystkie ważne informacje dostępne są w aplikacji oraz za pośrednictwem portalu webowego. Możesz ustawić dostęp do portalu wybranym menadżerom, tak by samodzielnie sprawdzali sobie potrzebne im dane. Notyfikacje zdarzeń oraz niektóre raporty możesz otrzymywać na maila.


Systematyzuj zarządzanie zgłoszeniami użytkowników

Utwórz środowisko, w którym usystematyzujesz komunikację w organizacji. Dobry system zarządzania zgłoszeniami rozwiąże Ci kilka rzeczy - zapewni zadowolenie użytkowników, dostarczy bazę wiedzy zawierającą powtarzające się zgłoszenia, usprawni organizację pracy nie tylko działu IT i zaoszczędzi znaczącą ilość czasu.


Miej każde zgłoszenie pod kontrolą

Wszystkie zgłoszenia użytkowników, te zgłoszone za pomocą formularza webowego oraz przesłane mailem masz zawsze w jednym miejscu. Klasyfikacja w katalogu kategorii, priorytet oraz termin rozwiązania odzwierciedlający czas pracy oraz zaawansowany system powiadomień mailowych i inne cechy systemu zapewnią, że zgłoszenia zawsze będą rozwiązywane w odpowiedniej kolejności i z uwzględnieniem terminów.