18.10.2021 - Ruszył program „Cyfrowa Gmina”
Ruszył nabór wniosków do programu Cyfrowa Gmina, dzięki któremu każdy urząd ma szanse doposażyć swoje jednostki zarówno o sprzęt, oprogramowanie czy szkolenie, które ma podnieść jakość zdalnej pracę w czasie pandemii COVID.
Gminy otrzymają dofinansowanie w formie grantu do 100% wydatków kwalifikowanych. Minimalna wysokość grantu dla jednej gminy wynosić będzie 100 000 zł, natomiast maksymalna to 2 000 000 zł. Istotne jest również to, że z grantu można skorzystać także kiedy koszty zostały już poniesione, ponieważ początkowy okres kwalifikowalności wydatków to luty 2020.
Nasz system MagikINFO idealnie wpisuje się w te potrzeby, gdyż wszystkie swoje funkcje i zadania jakie spełnia wykonuje się zdalnie. Jeśli zdecydują się Państwo na przystąpienie do konkursu i uzyskane środki przeznaczyć na zakup oprogramowania MagikINFO to zapraszamy do kontaktu z naszym działem sprzedaży. Natomiast jeśli już Państwo nasz system zakupili, to zachęcamy to tego, aby wpisać koszty poniesione do grantu Cyfrowa Gmina.
Więcej na ten temat TUTAJ.