O firmie MagikINFO

Jesteśmy czeską spółką MagikINFO s.r.o., która tworzy oraz dystrybuuje system MagikINFO, narzędzie przeznaczone do zarządzania Twoim środowiskiem IT. Działamy na polskim, czeskim i słowackim rynku. Naszymi klientami są firmy prywatne oraz organizacje z sektora publicznego. Jesteśmy firmą dynamiczną i zawsze staramy się spełnić oczekiwania klientów.

Slider

17.6.2020 - Nowa wersja MagikHELPDESK 17.0

Wydaliśmy nową wersję aplikacji MagikHELPDESK. Wprowadziliśmy liczne zmiany w interfejsie, który teraz dynamiczniej reaguje na kliknięcia, oferuje nowoczesny styl prezentowany przez wiele tematów graficznych.

Zmiany jednak nie ograniczają się do interfejsu, gruntowną przebudowę przeszło również zaplecze aplikacji. Zastosowaliśmy technologie zgodne z aktualnymi trendami, takie jak AJAX, nowoczesny javascript, czy HTML5. Wynikiem jest płynniejsze i szybsze działanie aplikacji, nowe funkcje a przy okazji praca w przyjemniejszym środowisku.

Nowy design

  • Nowoczesny interfejs
  • Wysuwane menu z lewej strony jest dostępne z każdego miejsca w systemie.
  • Nowe tematy helpdesku (włącznie z ciemnymi tematami).
  • Nowy główny ekran - dashboard.

MagikINFO Helpdesk dashboard

Wsparcie dla HTML

  • Formatowanie tekstu zgłoszenia.
  • Wklejanie obrazków ze schowka do tekstu zgłoszenia.
  • Wyświetlanie HTML na listach zgłoszeń.
  • Formatowanie HTML w powiadomieniach mailowych (zawierają załączone obrazki).

Wsparcie dla HTML

Pilnowanie SLA

  • Lepsze opcje pilnowania SLA
  • Zarządzanie czasami przejmowania zgłoszeń.
  • Automatyczne wysyłanie powiadomień o nieprzypisanych zgłoszeniach.
  • Automatyczne wysyłanie powiadomień o nierozwiązanych zgłoszeniach.

request detail

Praca z tabelami

  • Tabelki umożliwiają eksport do różnych formatów (xlsx, docx, pdf itd.).
  • Panel wyszukiwania w tabelach.
  • Nowe opcje filtrowania danych.

 guidePL tablemenu dark

Pilnowanie sesji użytkownika

  • Odliczanie czasu do wygaśnięcia sesji.
  • Powiadomienie jeżeli zostaje ostatnia minuta do wygaśnięcia sesji.
  • Opcja przedłużenia sesji.
  • Automatyczne wylogowanie po wygaśnięciu sesji.

 session timeout

Ewolucja, nie rewolucja

  • Zmiany i ulepszenia znacznie poprawiają przejrzystość.
  • Zasady pracy z Helpdeskiem zostały identyczne.
  • Intuicyjna praca z systemem dla użytkowników oraz menadżerów.

guidePL reqadmin

Kolejne nowości

  • Ewidencja kosztów - wiele pozycji do zgłoszenia.
  • Nowe kolumny widoczne podczas przypisywania majątku do zgłoszenia (nr ewidencyjny, seryjny, itd).
  • Nowe raporty w Konsoli (Przegląd, Koszty).
  • Nowy, bardziej przejrzysty formularz Przypisania kategorii.
  • Panel działań w szczegółach zgłoszenia.
  • Informacje o komputerze w zakładkach.
  • Dokładną listę zmian można znaleźć w changelogu.