17.6.2020 - Nowa wersja MagikHELPDESK 17.0
Wydaliśmy nową wersję aplikacji MagikHELPDESK. Wprowadziliśmy liczne zmiany w interfejsie, który teraz dynamiczniej reaguje na kliknięcia, oferuje nowoczesny styl prezentowany przez wiele tematów graficznych.
Zmiany jednak nie ograniczają się do interfejsu, gruntowną przebudowę przeszło również zaplecze aplikacji. Zastosowaliśmy technologie zgodne z aktualnymi trendami, takie jak AJAX, nowoczesny javascript, czy HTML5. Wynikiem jest płynniejsze i szybsze działanie aplikacji, nowe funkcje a przy okazji praca w przyjemniejszym środowisku.
Nowy design
- Nowoczesny interfejs
- Wysuwane menu z lewej strony jest dostępne z każdego miejsca w systemie.
- Nowe tematy helpdesku (włącznie z ciemnymi tematami).
- Nowy główny ekran - dashboard.
Wsparcie dla HTML
- Formatowanie tekstu zgłoszenia.
- Wklejanie obrazków ze schowka do tekstu zgłoszenia.
- Wyświetlanie HTML na listach zgłoszeń.
- Formatowanie HTML w powiadomieniach mailowych (zawierają załączone obrazki).
Pilnowanie SLA
- Lepsze opcje pilnowania SLA
- Zarządzanie czasami przejmowania zgłoszeń.
- Automatyczne wysyłanie powiadomień o nieprzypisanych zgłoszeniach.
- Automatyczne wysyłanie powiadomień o nierozwiązanych zgłoszeniach.
Praca z tabelami
- Tabelki umożliwiają eksport do różnych formatów (xlsx, docx, pdf itd.).
- Panel wyszukiwania w tabelach.
- Nowe opcje filtrowania danych.
Pilnowanie sesji użytkownika
- Odliczanie czasu do wygaśnięcia sesji.
- Powiadomienie jeżeli zostaje ostatnia minuta do wygaśnięcia sesji.
- Opcja przedłużenia sesji.
- Automatyczne wylogowanie po wygaśnięciu sesji.
Ewolucja, nie rewolucja
- Zmiany i ulepszenia znacznie poprawiają przejrzystość.
- Zasady pracy z Helpdeskiem zostały identyczne.
- Intuicyjna praca z systemem dla użytkowników oraz menadżerów.
Kolejne nowości
- Ewidencja kosztów - wiele pozycji do zgłoszenia.
- Nowe kolumny widoczne podczas przypisywania majątku do zgłoszenia (nr ewidencyjny, seryjny, itd).
- Nowe raporty w Konsoli (Przegląd, Koszty).
- Nowy, bardziej przejrzysty formularz Przypisania kategorii.
- Panel działań w szczegółach zgłoszenia.
- Informacje o komputerze w zakładkach.
- Dokładną listę zmian można znaleźć w changelogu.